دانلود فیلتر ش کن u 99

بهترین های جهان اتومبیل

دانلود فیلتر ش کن u 99

بهترین های جهان اتومبیل

فراری چلنچ

فراری چند مدل اخیر هشت سیلندر خود را اندکی پس از معرفی به بازار در نسخه ویژه چلنج نیز ارائه داده است. مدل ۴۵٨ که جایگزین ۴۵٨ محسوب می شود نیز طبق همین رسم در نسخه چلنج عرضه شده است. این خودرو به مدل عادی شباهت دارد و از همان موتور ۴/۵ لیتری ٨ سیلندر با ۴٧٠ اسب بخار قدرت استفاده می کند که البته سبکتر و بهتر شده است.

در این خودرو کاهش وزن(جرم) با جایگزینی بعضی قطعات نمونه های فیبرکربن آنها انجام شده است. سیستم از ادوات آلمینیومی،فنرهای سفت تر،کمکهای ضریب ثابت مسابقه ای،رینگ سبک و تک پیچ ١٩ انیچ و لاستیکهای بزرگتر مخصوص پیرلی بهره می برد. ارتفاع مدل چلنج نیز ٣ سانتیمتر کمتر از نمونه عادی است. نرم افزارها در پردازنده های مختلف نیز برای ارائه تجربه ای مسابقه ای و خالص به راننده دسکاری شده اند. سیستم کنترل پایداری ویژه ای این مدل و کنترلهای دیفرانسیل الکترونیک آن روی فرمان قرار گرفته اند.نتیجه این کارها،قابلیت دستیابی به شتاب ١/۶G است.

۴۵٨ چلنج توانسته است نسبت به مدل عادی 2ثانیه سریعتر پیست فیورانو را طی کند. زمان برای شتابگیری صفر تا صد km/h آن هم 3/2 ثانیه و قیمتش حدود 300 هرار دلار تخمین زده می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد